2020_21
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Gestió de Destinacions Turístiques (2017)
 Assignatures
  GESTIÓ DEL MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) GESTIÓ DEL MÀRQUETING Codi 21655205
Ensenyament
Gestió de Destinacions Turístiques (2017)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
5 Optativa 2Q
Impartició Modalitat per grup d'activitat Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
CAVALLI , GIOVANNI PIETRO
Adreça electrònica giovannipietro.cavalli@urv.cat
Professors/es
CAVALLI , GIOVANNI PIETRO
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura mostra com aplicar els conceptes fonamentals de màrqueting a les pràctiques de màrqueting de destinacions turístiques concretes. La cooperació entre els grups d'interès locals: institució pública i privada asseguren la prolongació del cicle de vida del destí turístic i el creixement futur sostenible. Les organitzacions de gestió de destinacions actuen com a líders que dissenyen l'estratègia que s'implementarà a través d'un pla de màrqueting
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent