LA
DOCÈNCIA SERÀ PRESENCIAL i seguirà la
informació inclosa en aquesta guia docent. En cas que no es pugui garantir la
presencialitat total de l'assignatura i es contempli un escenari de docència
mixta/híbrida, l'adaptació es faria de la manera següent: - DOCÈNCIA:En les classes presencials es reforçaran els conceptes teòrics més complexos, i es duran a terme les activitats pràctiques així com les sessions de treball per a l'elaboració dels dos treballs en grup. Així doncs les classes purament teòriques es faran a distància.
- AVALUACIÓ:L'avaluació és la que figura a la guia docent. En cas que els treballs en grup no es puguin presentar oral a classe, cada grup haurà de fer una presentació virtual a través de l'eina que en el seu moment es consideri més oportuna.
- ATENCIÓ PERSONALITZADA:L'atenció personalitzada i resolució de dubtes es farà a través d'eines virtuals o per videoconferència.
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA: Aquesta
assignatura es divideix en dues vessants ben diferenciades: el
màrqueting industrial i el màrqueting de serveis. Per una banda
estudiarem què és el màrqueting industrial així com quines estratègies i
tàctiques les empreses industrials apliquen en els mercats on operen; i
en una segona part, en el màrqueting de serveis, on ens centrarem a
conèixer com s'apliquen les estratègies de màrqueting dins de les
empreses que ofereixen serveis i a través de quines eines podem avaluar
el servei que reben els clients. |