Educational guide Faculty of Oenology |
english |
Bachelor's Degree in Biotechnology (2009) |
Subjects |
ECONOMY AND BUSINESS MANAGEMENT |
Sources of information |
IDENTIFYING DATA | 2020_21 |
Subject | ECONOMY AND BUSINESS MANAGEMENT | Code | 19204123 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Third | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Basic |
Eduardo Bueno Campos , Curso Básico de Economía de la Empresa, 1ª, 2004 Eduardo Bueno Campos, Organización de Empresas: Estructura, Procesos y Modelos, 2ª, 2007 Alexander Osterwalder y Yves Pigneur, Generación de modelos de negocio, 1ª, 2011 Jorge PELEGRÍN-BORONDO; Emma JUANEDA-AYENSA; Mario Arias-OLIVA; Carlos GONZÁLEZ-MENORCA, Umbrales psicológicos de precios: modelo de valoración de la oferta competitiva, Cuadernos de Estudios Empresariales, 2014 Jorge Pelegr?n-Borondo; Mario Arias-Oliva; Cristina Olarte-Pascual, Emotions, price and quality expectations in hotel services, Journal of Vacation Marketing, 2016 |
Marketing de Eventos. Barry Siskind. Ed. Deusto Crear una Buena marca (En una semana). Peter Laver. Ed.Gestion 2000 La estrategia del océano azul. W.Chan Kim, Renée Mauborgne. Ed. Verticales de Bolsillo Management Speed Marketing.Fernando Montero. Ed. Planeta Empresa Merchandising. Miguel Ángel Bort Muñoz. Ed. ESIC. Direccion de Marketing. Philip Kotler, Kevin Lane, autors varis. Ed. Pearson, Prentice Hall. No pierda el tiempo vendiendo. David González Guillem, José MªAntona Cervera. Ed. Sinergia. Vender con PNL. Duane Lakin. Ed. Sirio Re-invéntate. Hernán Herrera, Daniel Brown. Ed. Empresa Activa La autoestima, nuestra fuerza secreta. Luis Rojas Marcos. Ed. Espasa Hoy. Psicología de ventas. Brian Tracy. Ed. Grupo Nelson El reinado de las marcas. Matt Haig. Ed. Gestión 2000 El arte de negociar y persuadir. Allan Pease. Ed. Amat La defensa del precio de venta. Daniel Huyot, Philippe Lafaix. Ed. Gestión 2000 Web 2.0. Ismael Nafría. Ed. Gestión 2000 Vender es mucho más. Cosimo Chiesa de Negri. Ed. Empresa Activa Dirigir vendedores es mucho más. Cosimo Chiesa de Negri. Ed. Empresa Activa Líder Emocional. Richard Boyatzis, Annie McKee, Frances Johnston. Ed. Deusto Marcando las reglas de la negociación. Michael Watkins. Ed. Deusto 365 Trucos para vender más. Anne Miller. Ed. Gestión 2000 4 retos par un líder. Stein Kapsto. Ed. Rba integral Negocie para ganar. Andrés Senlle. Ed. Gestion2000 Como interpretar un balance. J.A.Fernández, I.Navarro. Ed. Deusto Merchandising. Ricardo Palomares. Ed. Gestion2000 Vender Más. René Moulinier. Ed. Gestion 2000 El plan de ventas. Gregorio Fernández-Balaguer, Javier Molina. Ed. ESIC Manual de Director Comercial. José Á.Olmedo. Ed. Gestion2000 Fenómeno Low Cost. Josep-Francesc Valls. Ed. Deusto The art of creative thinking. John adair. Ed. Kogan page Anàlisi de Balanços. Oriol Amat. Ed. Profit Màrqueting de crisis. Ariel Andrés Almada. Ed. Piràmide Guía pràctica para mejorar un Plan de Negocio. Luís Muñiz. Ed. Profit Brands and Branding. Rita Clifton, autors varies. Ed. The Economist Manual del consultor de marketing. Lorenzo Iniesta, Isabel Iniesta. Ed. Profit El Pequeño Libro Rojo de las Mejores Respuestas en Ventas. Jeffrey Gitomer. Ed. Pearson Harvard Business Review on Brand Management. Erich Joachimsthaler I autors varies. Ed.HBS Press. Les meilleures pratiques du commercial. Pierre Michel do Marcolino. Ed. Eyrolles Marketing de boca en boca. Emanuel Rosen. Ed. Vergara |
|
Complementary | |