Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Pedagogia (2009) |
Assignatures |
DISSENY DE RECURSOS EDUCATIUS I D'ENTORNS TECNOLÒGICS PER A LA FORMACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DISSENY DE RECURSOS EDUCATIUS I D'ENTORNS TECNOLÒGICS PER A LA FORMACIÓ | Codi | 11214108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||||
Debats |
|
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. | 5% | |||||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). | 10% | |||||||||||
Fòrums de debat |
|
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. | 5% | |||||||||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. | 10% | |||||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. | 10% | |||||||||||
Treballs |
|
Treballs realitzats per l'alumnat. | 20% | |||||||||||
Proves mixtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. | 5% | |||||||||||
Proves pràctiques |
|
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | 5% | |||||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves teòriques que permeten treballar un tema i/o aplicar els coneixements adquirits | 30% | |||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació serà contínua. Per aprovar la matèria s'han d'aprovar com a mínim els treballs i les proves de desenvolupament de cada un dels blocs de l'assignatura. Per poder fer l'avaluació ponderada de l'assignatura serà necessari presentar totes les activitats obligatòries de cadascú dels mòduls amb pes a la qualificació final, i la nota mínima de cadascuna de les tasques presentades haurà de ser superior a 5. Seran valorats positivament la participació en els seminaris, debats que tinguin lloc durant les classes. En referència a la segona convocatòria, podrà recuperar les activitats no superades prèviament amb una qualificació màxima de 5. Les sessions es desenvoluparan de manera presencial o virtual, segons la planificació. En els casos excepcionals en què l'estudiant no pugui assistir a les classes presencials i/o participar en les sessions virtuals haurà de realitzar les mateixes activitats de manera individual individuals. Totes les produccions escrites i lliurades per part de l'estudiant/a han de reunir els requisits formals de presentació i de correcció lingüística. |