Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I | Codi | 11904112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Seminaris |
|
Els seminaris seran sessions pràctiques on es vivenciaran els jocs i progressions presentades sobre CPM, HMB, HME i EC. Es valorarà la selecció dels jocs (qualitat, adequació i originalitat) i la participació. | 20% | ||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
A les sessions pràctiques, es valorarà l'observació, el disseny i la posada en pràctica de la sessió d'EF a l'escola i/o amb l'alumnat universitari. | 40% | ||||||||
Altres | Hi haurà treballs grupals de desenvolupament en els següents blocs: - Evolució històrica de l'educació física. - Desenvolupament i Aprenentatge Motor. - Sistemes Corporals. Tanmateix hi haurà un treball final i/o una prova escrita individual. |
40% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En aquesta assignatura la docència es farà mitjançant les classes inverses. És a dir, les classes teòriques es faran a distància i s'aprofitarà la presencialitat, en primer lloc, per reforçar els conceptes teòrics més complexos i, en segon lloc, per dur a terme les classes més pràctiques. La informació al respecte de l'avaluació es donarà al començament de cada bloc. En cas de no poder assistir a l'escola Pràctiques, es modificaran els percentatges d'avaluació. Per aprovar l'assignatura s'han de superar tots els blocs de contiguts de forma indepenent. Criteris de correcció lingüística: Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. D'acord amb la normativa vigent la professora podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. - Les tasques recuperades en 2ª oportunitat tindran com a nota màxima un 5. - Si un alumne no assisteix a classe el dia que es realitza una activitats d'avaluació d'aula (exposició, disseny de sessió, debat, pràctica...), aquesta no podrà ser recuperada i quedarà suspesa, excepte en aquelles circumstàncies i condicions que especifica normativa acadèmica URV. - Les tasques no presentades dins el termini establert no seran avaluades i la tasca quedarà suspesa sense possibilitat de recuperar-se. - La no assistència a classe implicarà suspendre el bloc on s'hagi faltat i això, com a conseqüència, implicarà no aprovar l'assignatura al tenir un bloc suspès. |