Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ I IMATGE CORPORATIVA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | COMUNICACIÓ I IMATGE CORPORATIVA | Codi | 12224115 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Estudis de Comunicació |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | paul.capriotti@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
La asignatura está orientada a conocer los fundamentos teóricos y prácticos de la Imagen Corporativa y de la Comunicación Corporativa. Esta asignatura se impartirá con la máxima presencialidad que permitan las indicaciones de las autoridades sanitarias. Al comenzar el curso, el calendario con todas las actividades docentes previstas (con horarios y espacios) estará disponible en el Campus Virtual (Moodle) de la asignatura. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |