2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica (2020)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Conèixer i aplicar els processos de gestió de la comunicació de crisi.
Conèixer casos i saber gestionar la comunicació de les marques territori.
 A3 Conèixer i avaluar l’impacte de la comunicació en línia en les marques territori.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
 CT2 Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge