Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Mèdica i Salut Global (2020) |
Assignatures |
POLÍTIQUES PÚBLIQUES, DESIGUALTAT I SALUT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | POLÍTIQUES PÚBLIQUES, DESIGUALTAT I SALUT | Codi | 12895117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix i avalua críticament les fonts i la bibliografia científica sobre antropologia mèdica, història de la ciència, salut global i camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció. Incorpora els coneixements teòrics i metodològics essencials sobre l'antropologia mèdica, incloent-hi aspectes ètics i de gènere. Domina els aspectes avançats d'informació i documentació sanitària, d'epidemiologia i de demografia que li permeten treballar en l'àmbit de la salut pública i l'epidemiologia. | |
A6 |
Coneix i sap dissenyar i implementar els diferents tipus de projectes de recerca acció participativa en els diferents àmbits de salut global, salut intercultural, competència cultural i promoció de la salut. Sap aplicar els protocols de recerca acció participativa estàndard existents en el camp de l'antropologia mèdica, incloent-hi els aspectes ètics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenyar itineraris professionals específics. | |
CT6 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |