Grau en Medicina (2009) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DEL SISTEMA SANITARI |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DEL SISTEMA SANITARI | Codi | 14204228 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció dels diferents temes a tractar a l'aula. Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. En un context virtual o semipresencial: Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència (Adobe Connect), presentacions gravades en vídeo pel professor i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. En un context presencial: Activitats on, individualment o en grup, els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat. |
Fòrums de debat | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Treballs | Treballs que realitza l'estudiant. En un context virtual o semipresencial: Treballs que realitza l'estudiant a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través de la mateixa. Treballs que realitzen per grups els estudiants a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través de la mateixa. El grup d’estudiants col·labora per a l'assoliment d'un objectiu comú i cada membre contribueix amb els seus coneixements i aprenentatges al coneixement i aprenentatge del grup |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. En un context virtual o semipresencial: Resolució de dubtes als estudiants a través del fòrum de dubtes de l'assignatura, webconferència (Adobe Connect), xat o altres eines. |