2021_22
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau en Medicina (2009)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE GRAU
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A2 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A3 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A4 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A5 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A6 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A7 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A8 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A9 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A10 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A11 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A12 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A13 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A14 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A15 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A16 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A17 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A18 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A19 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A20 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A21 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A22 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A23 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A24 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A25 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A26 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A27 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A28 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A29 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A30 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A31 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A32 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A33 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A34 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A35 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A36 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A37 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A38 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A39 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A40 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A41 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A42 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A43 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A44 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A45 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A46 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A47 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A48 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
 A49 Presentació i defensa davant del Tribunal universitari d'un projecte de fi de grau, consistent en un exercici dels continguts formatius rebuts i les competències adquirides
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1-M RA1. L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés)
RA2. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe)
RA3. L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa)
 CT2-M RA1. Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
RA2. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
RA3. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
RA4. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
RA5. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir)
 CT3-M RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
RA2. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
RA3. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
RA4. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
RA5. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació)
 CT4-M RA1. Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context)
RA2. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació)
RA3. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís)
RA4. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració)
 CT5-M RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
RA3. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
RA3. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
 CT6-M RA1. Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement)
RA2. Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional)
RA3. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn)
RA4. Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris)
 CT7-M Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
RA2. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
RA3. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
RA4. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge