A l’inici del curs, en la primera
sessió presencial de presentació del màster, s’explica el funcionament del treball
de fi de màster i es presenten els/les tutors/es i les línies d’investigació. En cas de que no es pugui fer una sessió presencial, es farà virtual i s'enregistrarà i quedarà pujara al Moodle perquè tots els estudiants tingui accés. La selecció del tutor del treball es
realitza mitjançant la publicació del llistat de tutors i línies de recerca
presentada en aquesta sessió i en el moodle, en l’assignatura del treball de fi
de màster. Es recullen les preferències dels estudiants. Si l’estudiant té un tutor aparaulat, es respectarà com
a primera opció. Una vegada que els estudiants han exposat
les seves preferències sobre la línia d’investigació que volen fer el treball
de fi de màster, els coordinadors del Màster fan una assignació tenint en
compte les preferències dels estudiants. En cas de que hi hagi més d'un estudiant que vulgui el mateix tutor/línia d'investigació, primer se li preguntarà al tutor si pot tutoritzar dos treballs, i en cas de que no pugui, se li assignarà la plaça a l'estudiant que més nota tingui d'expedient acadèmic. Si l’estudiant té un tutor aparaulat, es respectarà com
a primera opció. El treball de fi de màster és un
projecte d'investigació en el camp de l'envelliment aplicant tècniques pròpies
de l’anàlisi de l'envelliment i que ha de servir com a punt de partida per a la
realització de la tesis doctoral en l'àmbit de l'envelliment que permeti
observar la visió holística i integradora, tant dels factors determinants de la
salut a la vellesa, com sobre la prestació de serveis de promoció de la salut i
d'atenció sanitària.
En el treball de fi de màster
sempre estarà present el mètode científic: introducció a partir de l’evidència
científica, hipòtesis i objectius, material i mètodes (seguint normatives
internacionals (STROBE, CONSORT, PRISMA, PICOS...), utilitzant eines validades
i estadística), resultats, discussió (dels resultats amb l’evidència
científica, limitacions, fortaleses, etc.) i conclusions. |