Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau en Dret (2009) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 15214401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | 2Q conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Coneix els valors i fonaments en els quals es basa el nostre ordenament jurídic | |
CE2 |
Comprèn el funcionament genèric del sistema de fonts dels diferents ordenaments jurídics espanyols | |
CE3 |
Argumenta amb criteri jurídic la postura adoptada per a la resolució de conflictes que es plantegin en la pràctica professional | |
CE4 |
Identifica les institucions jurídiques aplicables a un conjunt de fets o problemes jurídics | |
CE5 |
És capaç d’identificar elements no jurídics amb incidència en la resolució de qüestions jurídiques | |
CE6 |
Adquireix les eines de l’argumentació jurídica i del raonament crític en la pràctica professional | |
CE7 |
Comprèn la transcendència i el sentit de les normes jurídiques processals a la regulació dels conflictes jurídics | |
CE8 |
Comprèn la necessària interrelació existent entre els diferents àmbits del Dret, sense perdre de vista el caràcter unitari de l’ordenament jurídic | |
CE9 |
És capaç de distingir i relacionar les diferents institucions jurídiques, públiques i privades | |
CE10 |
Respon i argumenta de manera precisa, utilitzant el dret aplicable, els casos i supòsits pràctics actuals relacionats amb la matèria | |
CE11 |
Coneix les característiques bàsiques del llenguatge, la interpretació i l’argumentació jurídica | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |