Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES CLÍNIQUES EN SERVEIS ESPECIALS DE GESTIÓ CLÍNICA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PRÀCTIQUES CLÍNIQUES EN SERVEIS ESPECIALS DE GESTIÓ CLÍNICA | Codi | 18214120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
EIX 1: Desenvolupament personal, relacional, ètic social i cultural. |
Desenvolupar la habilitat de implicació. Pendre consciència de com l'alumne s'involucra davant les diferents situacions de salut i quines emocions li genera així com els recursos que utilitza per gestionar-los. Participació activa com a membre d'un equip multidisciplinar Respecte per la diversitat amb presència, compassió, acceptació, escolta i compromís ètic. |
EIX 2: Desenvolupament d’un coneixement científic i del pensament crític. |
Relacionar els aspectes teòrics i clínics específics i situacions de cuidatges, treballats els cursos anteriors, relacionats directament amb les patologies i pacients que es trobaran durant les seves pràctiques hospitalàries. fer-se preguntes, donar respostes raonades i prendre decisions adequades a situacions de salut concretes. |
EIX 3: Desenvolupament d’un cuidar integral a l’esser humà |
Conèixer i comprendre la situació particular del pacient i familia des d'una vessant holística. Incorporar en els cuidatges el coneixement de la persona, el seu entorn i la situació de salut. Assolir habilitats per garantir entorns de seguretat i cinfort: prevenció de lesions, administració segura de fàrmacs i prevenció d'infeccions. Actuar per generar confiança en l'entorn. Reflexionar davant les normes i rutines establertes a les diferents Unitats, en relació a les diferències i circumstàncies de cada malalt i les seves famílies. |