Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Begudes Fermentades (2014) |
Assignatures |
TECNOLOGIA CERVESERA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TECNOLOGIA CERVESERA | Codi | 19625218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer els diversos processos tecnològics propis de l'elaboració de la malta i la cervesa. Saber utilitzar els equips necessaris per a l'elaboració i l'envasat de la cervesa. Distingir els diferents tipus d'envasats disponibles en l'elaboració de cervesa, així com els avantatges i inconvenients de cadascún d'ells. | |
A2 |
Reconèixer les característiques que distingeixen els diferents tipus de cervesa. | |
A6 |
Distingir els diferents tipus d'envasats disponibles en l'elaboració de cervesa, així com els avantatges i inconvenients de cadascún d'ells. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient) Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |