Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 19635302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
30 | Treball fi de màster | Segon | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer les institucions i els organismes relacionats amb l'especialització escollida. | |
A3 |
Realitzar un estudi específic d'investigació o innovació dins el camp de l'enologia i turisme. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A4 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
A5 |
Realitzar un estudi específic d'investigació o innovació dins el camp de l'enologia i turisme. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A6 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A7 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A8 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. | |
A9 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
A10 |
Ser capaç de redactar i discutir en forma d'article científic o tècnic els resultats de la recerca pròpia. Realitzar un estudi específic d'investigació o innovació dins el camp de l'enologia i turisme. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
CT7 |
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient) Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |