2021_22
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
 Assignatures
  MERCATS TURÍSTICS
DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) MERCATS TURÍSTICS Codi 21224010
Ensenyament
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Formació bàsica Segon 1Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Economia
Coordinador/a
DURO MORENO, JUAN ANTONIO
Adreça electrònica juanantonio.duro@urv.cat
carles.mendez@urv.cat
noemi.ramirez@urv.cat
Professors/es
DURO MORENO, JUAN ANTONIO
MÉNDEZ ORTEGA, CARLES
RAMIREZ HERNANDEZ, NOEMI
Web
Descripció general i informació rellevant

L’objectiu principal del curs és l’anàlisi dels mercats i, en particular, dels mercats turístics. Per tant, el curs combina conceptes teòrics i una visió aplicada. En particular, s’analitzen els conceptes de competència, les diferents estructures de mercat existents i els seus resultats, i les estratègies de les empreses als diferents mercats. Com a eix conductor del programa es duran a terme diferents anàlisis de casos per il·lustrar els principals materials conceptuals del curs.

De cara al curs 2021-22 es treballarà amb el màxim de presencialitat possible que ens permeti la mida del grup, la capacitat de l’aula i les directrius sanitàries. A l’espai moodle de cada assignatura s’informarà de la modalitat d’impartició de l’assignatura i de qualsevol canvi que pugui sorgir
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent