2021_22
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
A A 
català 
Grau en Arquitectura (2010)
 Assignatures
  PROJECTE DE FI DE GRAU
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A45 Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura.
Aplicar les tècniques pròpies del camp disciplinar en un projecte d'execució.
 A46 Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura.
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats del projecte urbanístic
 A48 Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura.
Aplicar les tècniques pròpies del camp disciplinar en un projecte arquitectònic.
 A49 Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura.
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats del projecte de rehabilitació
 A56 Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura.
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats del projecte de paisatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2-G Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques
Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació
 CT3-G Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo
Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema
Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista
Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores
 CT5-G Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori
 CT6-G Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identificar el propi procés d’aprenentatge
Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
 CT7-G Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes.
Identificar els principals problemes ambientals
Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat
Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària
 CT1-M L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts
L’estudiant presenta i defensa el treball
 CT2-M Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement
 CT3-M Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores
 CT5-M Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori
 CT6-M Aprofundir en l’autoconeixement professional
Desenvolupar l’actitud professional
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenyar itineraris professionals específics
 CT7-M Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge