Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA DE SALUT MENTAL I PSIQUIÀTRICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | INFERMERIA DE SALUT MENTAL I PSIQUIÀTRICA | Codi | 18254106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Analitzar els factors culturals i socials en la percepció de la malaltia mental Explicar els processos associats a situacions per problemes / malalties de salut mental al llarg del cicle vital Mostrar habilitats de comunicació, observació i valoració del pacient amb problemes de salut mental | |
A10 |
Descriure els problemes derivats de la violència de gènere i les formes de prevenció i atenció Mostrar habilitats de comunicació, observació i valoració del pacient amb problemes de salut mental | |
A24 |
Explicar els processos associats a situacions per problemes / malalties de salut mental al llarg del cicle vital Valorar l'impacte de la malaltia mental en la qualitat de vida com a individu i com a família Planificar cures que prevenen complicacions i afavoreixen l'afrontament i la recuperació Explorar com afecta la malaltia mental a la qualitat de vida i la satisfacció de les necessitats bàsiques Mostrar habilitats de comunicació, observació i valoració del pacient amb problemes de salut mental | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. RA3. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. RA3. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |