Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
ENGINYERIA DE REACTORS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ENGINYERIA DE REACTORS | Codi | 20705223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix i classifica les reaccions i els reactors heterogenis catalítics i no catalítics. Coneix les últimes tendències en reactors heterogenis. | |
A1.2 |
Utilitza eines numèriques (polymath, matlab) en el disseny de reactors. | |
A1.4 |
Dissenya reactors heterogenis amb especial dedicació a la catàlisi. Dissenya reactors intensificats (reactors de membranes, destil • lació reactiva) | |
A2.2 |
Dissenya reactors tenint en compte criteris de seguretat, economia i de medi ambient | |
A3.1 |
Proposa reactors adequats a problemes tècnics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
B5.3 |
Coneix diferent hardware d'ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball. Utilitza software per a comunicació off-line: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs…), correu electrònico, fòrums, xat, videoconferencias, eines de treball col.laboratiu... Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalúa críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements i sistema de valors. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació el seu ús. Reflexiona, revisa i avalúa el procés de gestió de la informació. Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |