Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
ESPAIS RURALS I SOSTENIBILITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ESPAIS RURALS I SOSTENIBILITAT | Codi | 21234111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els principals indicadors i característiques de l’activitat agrària d’interès en anàlisi territorial, així com els principals processos de canvi d’usos del sòl en medi rural | |
A2 |
Avalua la multifuncionalitat dels espais rurals i comprèn les principals problemàtiques socioeconòmiques del medi rural, així com la necessitat de polítiques de desenvolupament rural | |
A4 |
Coneix les principals fonts de dades sobre els espais rurals i el sector agrari i els principals indicadores utilitzats en anàlisis territorials en aquest àmbit | |
A9 |
Explica correctament les problemàtiques ambientals i socials relacionades amb els espais rurals i els principals reptes per avançar cap al desenvolupament sostenible de les àrees rurals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |