Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EN MALALTIES CRÒNIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EN MALALTIES CRÒNIQUES | Codi | 11685109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A11 |
Coneix els elements centrals del procés d'avaluació i tractament psicològic en persones amb malalties cròniques. | |
A12 |
Coneix els elements centrals del procés d'avaluació i tractament psicològic en persones amb malalties cròniques. Reconeix, analitza i interpreta les relacions entre l'estrés i la malaltia, i entre aquests i els processos d'afrontament. | |
A13 |
Coneix els elements centrals del procés d'avaluació i tractament psicològic en persones amb malalties cròniques. | |
A14 |
Entén la intervenció psicològica des d'un model complex que contempla diferents nivells i unitats d'actuació. És capaç d'identificar, avaluar i tractar els factors psicosocials que intervenen en els diferents problemes crònics de salut: dolor, càncer, diabetis, asma i epilepsia. Té els coneixements teòrics i pràctics fonamentals per a dissenyar, implementar i avaluar programes específics d'intervenció per a cada im dels problemes crònics de salut que inclou el programa ( dolor, càncer, diabetis, asma i epilepsia) | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C2 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |