Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE FOTOGRAFIA I DE SO |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE FOTOGRAFIA I DE SO | Codi | 12234212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Desenvolupa coneixements bàsics de les possibilitats sonores d’una gravació Desenvolupa coneixements bàsics de les possibilitats fotogràfiques d’una gravació Coneix les possibilitats tècniques bàsiques per a registrar el so en localitzacions d’interiors i exteriors Coneix les possibilitats tècniques bàsiques per a registrar imatges en localitzacions d’interiors i exteriors Aprèn les possibilitats de postproducció i disseny de so digital Aprèn les possibilitats de postproducció d’imatge digital | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |