Arqueología del Cuaternario y Evolución Humana Erasmus Mundus) (2012) |
Asignaturas |
EPISTEMOLOGÍA Y TEORÍA DEL CONOCIMIENTO EN ARQUEOLOGÍA |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2022_23 | |||||||||||||||||
Asignatura (*) | EPISTEMOLOGÍA Y TEORÍA DEL CONOCIMIENTO EN ARQUEOLOGÍA | Código | 12785108 | |||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||||||||||||
4 | Obligatoria | Segundo | AN |
|||||||||||||||
Impartición | Modalidad por grupo de trabajo | Idioma de impartición, horarios y fechas de examen | ||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||
Departamento | Historia e Historia del Arte |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | robert.sala@urv.cat jorge.agusti@urv.cat joanignasi.pasto@urv.cat |
|||||||||||||||
Profesores/as |
|
|||||||||||||||||
Web | http://www.urv.cat/ca/estudis/masters/oferta/arqueologia-quaternari/ | |||||||||||||||||
Descripción general e información relevante |
Un curs d’epistemologia és fonamental per enquadrar els corrents teòrics i models interpretatius de l’arqueologia. És necessària una anàlisi diacrònica que presenti els canvis de paradigma que s’han produït com un estudi de la situació actual que permeti a l’alumne d’enquadrar les formes interpretatives actuals i que li permeti de dur a terme la seva recerca i avaluar l’eficàcia i correcció de les interpretacions corrents. Dedicarem esforços a avaluar les qüestions epistemològiques relacionades amb la recerca que cada estudiant està realitzant. Així mateix informarem sobre la realitat de la carrera investigadora. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |