Objectius |
Competències |
1. Reconèixer i ser capaç d'utilitzar els instruments teòrics i conceptuals fonamentals per a l'estudi crític i interpretatiu dels moviments socials i religiosos.
|
AC2
|
|
|
2. Reconèixer i ser capaç d'interpretar les noves formes de mobilització col·lectiva en el context de la globalització, les dinàmiques transnacionals i la societat xarxa. |
AC2
|
|
|
3. Conèixer i analitzar diferents processos i casos empírics particulars relacionats amb la protesta social i l'acció col·lectiva. |
AC2 AC5
|
|
|
4. Conèixer i analitzar diferents processos i casos empírics particulars relacionats amb les conductes o les propostes antisistèmiques tant en l'àmbit religiós com polític. |
AC2 AC5
|
|
|
5. Ser capaç d'analitzar els fenomens de mobilitat social i migració en la seva relació amb els moviments socials i religiosos contemporanis.
|
AC2 AC5 AC6
|
|
|
6. Identificar i examinar críticament els elements culturals que intervenen en la internacionalització religiosa i política, donant especial importància a l'ús d'internet i en particular al ciberactivisme polític transnacional.
|
AC2
|
|
|
7. Identificar i examinar críticament els elements simbòlics i culturals, emocionals i motivadors que intervenen en la construcció de la identitat personal i col·lectiva a l'interior dels moviments socials i religiosos. |
AC2
|
|
|
8. Ser capaç d'elaborar treballs individuals en els quals l'estudiant demostri capacitat de descripció, reflexió i anàlisi en els nivells social i cultural i, més concretament, al voltant d'un objecte d'estudi relacionat amb la temàtica del curs. |
AC5
|
|
|
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa |
|
BC3
|
|
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional |
|
BC3
|
|
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. |
|
BC3
|
|
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada |
|
BC3
|
|
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores |
|
BC3
|
|
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques |
|
BC5
|
|
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. |
|
BC5
|
|
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes |
|
BC5
|
|
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral |
|
BC5
|
|
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes |
|
BC5
|
|
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori |
|
BC5
|
|