Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
ANÀLISI I PRODUCCIÓ DE MATERIALS DIDÀCTICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ANÀLISI I PRODUCCIÓ DE MATERIALS DIDÀCTICS | Codi | 12855106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa. Pren decisions sobre la programació de cursos d'espanyol com a llengua estrangera en funció del context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i l'anàlisi de necessitats. | |
A3 |
Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament. | |
A4 |
S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula. Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament. Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa. Pren decisions sobre la programació de cursos d'espanyol com a llengua estrangera en funció del context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i l'anàlisi de necessitats. | |
A6 |
S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |