Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
GESTIÓ DE L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | GESTIÓ DE L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Activitats d’auto seguiment |
|
Activitats d'aprenentatge autònom | 5% | |||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Resolució de problemes pràctics a l'aula | 30% | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació de la resolució de problemes treballats | 5% | |||||
Treballs |
|
Anàlisi pràctic d'un cas de gestió de l'aula | 60% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Los estudiantes matriculados en la URV siguen el sistema ECTS y tienen derecho a las convocatorias de evaluación indicadas en la normativa académica de grado y máster vigente. Los estudiantes serán penalizados en la puntuación de los contenidos si los trabajos no presentan corrección ortográfica, léxica y sintáctica. No se evaluarán trabajos en los que se detecte plagio. Los métodos e instrumentos de evaluación serán los mismos que en la docencia presencial, ya que las actividades que forman parte de la evaluación y tienen peso a nota están pensadas para ser realizadas a partir de la plataforma virtual Moodle. No obstante, En la modalidad virtual, para comprobar la identidad del estudiante, se realizará una prueba de validación de dicha identidad. |