Grado en Relaciones Laborales y Empleo (2009) |
Asignaturas |
PSICOLOGÍA DEL TRABAJO Y DE LAS ORGANIZACIONES |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2022_23 |
Asignatura | PSICOLOGÍA DEL TRABAJO Y DE LAS ORGANIZACIONES | Código | 15204010 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Es tracta d'una sessió on el professor/a es presenta als nou alumnat, recull informació sobre els coneixements previs d'aquests en la matèria a tractar, interessos, motivacions i expectatives respecte a l'assignatura. Es farà amb preguntes genèriques i/o dinàmica a l'aula . A continuació, s'explicarà el contingut de l'assignatura, els objectius,la metodologia que es seguirà i els criteris d'avaluació. I abans de finalitzar,es deixarà un temps per a preguntes i precs per al alumnat. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Formulació de casos pràctics o dinàmiques problema, amb el posterior anàlisi de la situació i la seva resolució ,la majoria en l'aula. En algunes ocasions, aquestes activitats poden donar lloc a un debat a l'aula, molt valorable pel professor/a. Normalment, serà una activitat que es realitzarà en petits grups i el resultat s'haurà de presentar al professor/a en el temps d'entrega establert per aquest, amb penalització en cas de no fer-ho. |
Sesión magistral | Durant la sessió magistral el professor/a exposarà de manera oral els continguts teòrics de l'assignatura, relacionant-los amb les sessions anteriors i amb els tallers de pràctiques, posant ènfasi en les idees més importants i posant exemples clarificadors dels conceptes tractats. Durant les sessions també s'aniran resolen els dubtes que els alumnes puguin presentar. Dita exposició anirà recolzada amb presentacions de Powerpoint i altres mitjans que es considerin convenients per la correcta realització de la classe. |
Atención personalizada | L'alumne té dret a demanar tant via e-mail com presencialment una atenció personalitzada pel part del professor/a, per tal de ressoldre els dubtes que hi vagin surtint al llarg de l'assignatura. Aquests dubtes poden ser tant de la teoria donada com dels treballs pràctics a desenvolupar. |