2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Semipresencial
 Assignatures
  MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries S'informarà als estudiants del desenvolupament de l'organització de l'assignatura, així
com activitats dirigides a prendre contacte i recollir informació del perfil dels estudiants.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura per part del docent durant les sessions virtuals/presencials amb suport telemàtic.
Treballs TREBALL: GUIO DE RECERCA

• Aquesta activitat es realitzarà individualment
• Cada estudiant tria un tema de recerca i desenvolupa un GUIÓ general d’investigació (objectius, hipotèsis, metodologias, técniques). Al moodle hi ha una guia del treball a fer.
S'ha d'incloure els guions de les tècniques de investigació social (qualitatives i quantitatives) triats, d'acord a l’àmbit de l'intervenció social i educativa des d'una perspectiva multidisciplinar
• L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació i domini de tècniques quantitatives i qualitatives plantejades al guio de recerca.
• 70 % de la nota sobre la qualificació final
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada S'exigeix als estudiants un elevat nivell de lectura i treball de la documentació publicada en diferents formats amb l'objectiu de facilitar a l'estudiantat el desenvolupament de les competències de caràcter més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament de activitats pràctiques.

S'utilitzaran els entorns virtuals de suport a la docència, donat el caràcter virtual/semipresencial del màster, però s'exigeix als als estudiants un procés de recerca i selecció de la informació adequada a partir de diferents fonts.

L'anàlisi dels textos es presentaran de manera individual a través de l'entorn virtual i / o seran analitzats en les sessions presencials.
Presentacions / exposicions L'estudiantat ha de presentar oralment i individualment les idees inicials de un projecte de recerca. Aquesta activitat es fará de manera sincrònica durant dos sessions.
Atenció personalitzada L'atenció personalitzada es realitzarà a través de: tutories individuals virtuals i presencials entre l'estudiant i el docent i el seguiment de l'assignatura per part dels estudiants a través de la dinamització de l'entorn virtual (missatge de Fòrum a través del Moodle) per resoldre dubtes, proposar nous temes, treballar conceptes complexos, recordar dates claus, informar sobre activitats relacionades amb l'assignatura, etc.