Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Semipresencial |
Assignatures |
FENOMEN DE GRUP I TREBALL EN EQUIP |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | FENOMEN DE GRUP I TREBALL EN EQUIP | Codi | 15685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Supòsits pràctics/ estudi de casos: És una metodologia de formació basada en la descripció i anàlisi exhaustiva d’una situació. S'analitzen situacions reals i permet una aplicació pràctica. Establint-se un entorn d’aprenentatge multidireccional, en xarxa i en grup, en el qual tots aprenen generant coneixement. Es presenta el cas i identifica els objectius que deuen arribar-se. La finalitat última no és solament l’anàlisi sinó la proposta de solucions viables a la situació plantejada. Els estudiants, de forma individual i col.lectiva estudien el cas i plantegen idees/ solucions per a posteriorment establir una discussió per grups que dugui a una proposta de conjunt i per consens que serà presentada en l’aula. Tot es registre en un quadern de reflexió |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | La lectura de documentació escrita/ gràfica elaborada y audiovisual, és una metodologia de formació basada en la lectura o estudi dels materials de manera autònoma de l’estudiant però conduït amb l’assessorament del professorat. S’estableix un entorn d’aprenentatge que es compartirà en sessions síncrones. |
Treballs | |
Atenció personalitzada | Els o les estudiants sempre reben l’atenció personalitzada de les professores. En l’atenció individual s’ofereix la possibilitat de poder tractar aspectes més personals i s’ofereix la possibilitat d’una relació de treball més pròxima i de confiança mútua . S’ofereix un assessorament continuat que ajudi a descobrir aquells aspectes o coneixements que podran continuar desenvolupant-se al llarg dels estudis i del exercici professional. |