Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN | Codi | 18244105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||
Sessió Magistral |
|
Proves objectives de tipus test. Prova escrita amb preguntes tipus test que avaluarà els temes tractats en aquest apartat | 60% | ||||||||||
Seminaris |
|
S'analitzarà el contingut proposat d'un tema monogràfic a partir de la visualització de diferent material audiovisual i posterior reflexió en els diferents grups. Es tracta d'aprofundir el coneixement a partir de la auto-indagació i de l'experiència grupal. Es presentarà de manera escrita i oral amb autoavaluació. |
20% | ||||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
S'avaluarà la qualitat del material aportat (fonts fiables i actualitzades) i la participació, la exposició d'aquest, la participació i el treball en grup. Hi haurà autoavaluació Els continguts s'avaluaran a la proba objectiva de tipus test |
20% | ||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Es seguirà modalitat d'avaluació continuada. L'alumne que no superi alguna de les proves a l'avaluació continuada recuperarà l'activitat suspesa seguint lamateixa modalitat de prova i avaluació en la data assenyalada a l'inici de curs, i que correspon a la segon convocatòria. Els PBL no poden recuperar-se degut a la seva metologia i avaluació, per aquest motiu, i nomès en casos excepcionals i justificats, els professors d'acord amb l'alumne poden decidir una alternativa avaluadora a través d'examen o treball sobre els coneixements treballats al PBL. Per aprovar l'assignatura, han de estar superades totes les activitats avaluatives. De manera excepcional, si el docent ho considera, podrà plantejar l'avaluació única. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells de comunicació i transmissio de dades, que no siguin expressaments autoritzats per la prova, han de estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa de l'assignatura tant en suport marterial com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'aixó, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari que serà incoat mitjançant la resolució del rector o rectora. " El professor podrà establir a la Guida Docent aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa al ¡'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art.4 NAM Grau i art. 20 NAM Màster) En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obuirarà el corresponent expedient disciplinari . |