Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
PRODUCCIÓ DE VINS DOLÇOS I DE CRIANÇA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | PRODUCCIÓ DE VINS DOLÇOS I DE CRIANÇA | Codi | 19635109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer les diferents varietats de raïm, el seu cicle de vida i la relació amb les característiques del most Distingir les tècniques vitivinícoles del maneig de la vinya i les operacions anuals de manteniment del cultiu Reconèixer els processos d'elaboració, així com els equips necessaris per a la producció dels diferents tipus de vi i vins especials (escumosos, dolços, fortificats i de criança) | |
A9 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís) Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |