Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES I ORGANITZACIÓ DE LA PRODUCCIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES I ORGANITZACIÓ DE LA PRODUCCIÓ | Codi | 20224010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament el concepte d’empresa, el seu marc institucional i jurídic, així com els principis d’organització i gestió d’empreses. | |
A3.6 |
Utilitza les eines conceptuals bàsiques per a comprendre el món de les organitzacions empresarials i les seves necessitats estratègiques. Coneix els principis econòmics bàsics i analitza el context socioeconòmic de les organitzacions empresarials. Descriu el sistema empresarial en termes d'inputs, processos, productes, fluxos d'informació, proveïdors, clients i entorn. Aplica el llenguatge empresarial per interactuar en equips interdisciplinaris. Enten el paper del professional de l'enginyeria dins de les organitzacions empresarials Realitza l'anàlisi de la viabilitat econòmica dels projectes d'inversió. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.5 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital) Cerca i obtè informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar) Organitza la informació amb eines adequades, ja sigui en línia o presencials, que permetin el desenvolupament de les seves activitats acadèmiques (Organitzar). Elabora informació amb les eines i formats adequats a la situació comunicativa i ho fa de manera honesta (crear). Utilitza les TIC per a compartir e intercanviar informació (compartir). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |