Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 20224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Fonamenta les decisions de projecte en les bases científiques i tecnológiques de la propia especialitat. Aplica els coneixements en matèries bàsiques per realitzar el disseny d'un projecte. | |
A2.2 |
Elabora informes tècnics. Aplica les tècniques topogràfiques als problemes de camp. | |
A2.3 |
Completa un exercici original a realitzar individualment i presenta i defensa davant un tribunal universitari, consistent en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Industrial de caire professional en el que es sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyament | |
A2.4 |
Coneix la legislació bàsica que aplica al projecte i sap on buscar-la. | |
A4.12 |
Planifica mitjançant diagrames de barres o altres tècniques senzilles les tasques a dur a terme en cada etapa de projecte. | |
A6.1 |
Culmina l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació en un projecte integrador. Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Mecànic amb l'experiència directa en el desenvolupament d'un projecte tècnic original. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B1.2 |
Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis. | |
B1.3 |
Es capaç de superar les dificultats sorgides del treball, tant individual com en grup. | |
B2.1 |
Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte. Estableix objectius clars pel projecte. | |
B2.2 |
Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes. | |
B4.2 |
Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn). Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris). Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge). Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement). | |
B4.4 |
Fa aportacions significatives o certes innovacions. Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits. | |
B5.3 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius. Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges | |
B6.1 |
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica) | |
B6.2 |
Identifica els principals problemes ambientals. (Medi ambient) Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s'implica en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |