Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Semipresencial |
Assignatures |
E-TOURISM: ESTRATÈGIES I EINES |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | E-TOURISM: ESTRATÈGIES I EINES | Codi | 21655204 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Economia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | josemanuel.gimenez@urv.cat joan.borrasn@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
L'alumne ha de ser capaç de reconèixer els principals actors de l'activitat turística en un entorn digital; així com d'identificar-ne les principals tendències que afecten i transformen l'experiència del turista i la gestió del destí turístic. També de dissenyar una estratègia global de destinació intel·ligent i establir els principals paràmetres estratègics per a la seva implementació, així com aplicar les principals eines de l'entorn digital per contribuir a millorar la competitivitat dels productes turístics en el mercat. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |