Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Semipresencial |
Assignatures |
GESTIÓ DEL MÀRQUETING |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | GESTIÓ DEL MÀRQUETING | Codi | 21655205 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
5 | Optativa | Primer | 2Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | giovannipietro.cavalli@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Aquesta assignatura mostra com aplicar els conceptes fonamentals de màrqueting a les pràctiques de màrqueting de destinacions turístiques concretes. La cooperació entre els grups d'interès locals: institució pública i privada asseguren la prolongació del cicle de vida del destí turístic i el creixement futur sostenible. Les organitzacions de gestió de destinacions actuen com a líders que dissenyen l'estratègia que s'implementarà a través d'un pla de màrqueting. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |