Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
AUDIOVISUAL CONTEMPORANI I IDENTITATS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | AUDIOVISUAL CONTEMPORANI I IDENTITATS | Codi | 12234209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A12 |
Reconeix i analitza el valor dels diferents productes de l'audiovisual contemporani Valora els productes de l'audiovisual contemporani en termes identitaris i de subcultura Coneix i analitza les repercussions en termes socials que tenen les intervencions en el sistema audiovisual a tots els nivells Desenvolupa un comportament ètic a l'hora de realitzar productes audiovisuals de qualsevol tipus Entén l'audiovisual en un context global cada cop més híbrid però on les identitats de tot tipus juguen cada cop un paper més important | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |