Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Virtual |
Assignatures |
MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA | Codi | 15685101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | S'informarà als estudiants del desenvolupament de l'organització de l'assignatura, així com activitats dirigides a prendre contacte i recollir informació del perfil dels estudiants. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura per part del docent durant les sessions virtuals/presencials amb suport telemàtic |
Presentacions / exposicions | L'estudiantat ha de presentar oralment i individualment les idees inicials de un projecte de recerca. Aquesta activitat es fará de manera sincrònica durant dos sessions. |
Treballs | TREBALL: GUIO DE RECERCA • Aquesta activitat es realitzarà individualment • Cada estudiant tria un tema de recerca i desenvolupa un GUIÓ general d’investigació (objectius, hipotèsis, metodologias, técniques). Al moodle hi ha una guia del treball a fer. S'ha d'incloure els guions de les tècniques de investigació social (qualitatives i quantitatives) triats, d'acord a l’àmbit de l'intervenció social i educativa des d'una perspectiva multidisciplinar • L’estudiant ha de mostrar capacitat d’anàlisi crítica, argumentació i domini de tècniques quantitatives i qualitatives plantejades al guio de recerca. • 70 % de la nota sobre la qualificació final |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | S'exigeix als estudiants un elevat nivell de lectura i treball de la documentació publicada en diferents formats amb l'objectiu de facilitar a l'estudiantat el desenvolupament de les competències de caràcter més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament de activitats pràctiques. S'utilitzaran els entorns virtuals de suport a la docència, donat el caràcter virtual/semipresencial del màster, però s'exigeix als als estudiants un procés de recerca i selecció de la informació adequada a partir de diferents fonts |
Atenció personalitzada | L'atenció personalitzada es realitzarà a través de: tutories individuals virtuals i presencials entre l'estudiant i el docent i el seguiment de l'assignatura per part dels estudiants a través de la dinamització de l'entorn virtual (missatge de Fòrum a través del Moodle) per resoldre dubtes, proposar nous temes, treballar conceptes complexos, recordar dates claus, informar sobre activitats relacionades amb l'assignatura, etc. |