Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Virtual |
Assignatures |
POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL | Codi | 15685204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Treball individual de compilació i anàlisi de 3 projectes /serveis que en la pràctica desenvolupin polítiques socioeducatives per a la transformació social. Caldrà: 1. Descriure els projectes/serveis. 2. Definir la política social/educativa. 3. Comparar i analitzar els 3 projectes/serveis identificant els components d'èxit per a la transformació social (identificar les millores en l'àmbit d'intervenció, la innovació, la perspectiva global/local de la intervenció...) 4. Descobrir la innovació que ofereixen cadascun dels projectes/serveis. |
50% | ||||||
Debats |
|
Fòrums de debat en relació a temàtiques relacionades amb cadascunes de les experiències de bones pràctiques que es presentaran a l'aula. Participació síncrona i asíncrona de l'estudiantat. |
50% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Estudi de cas: Es valorarà la capacitat anàlisi critica i les argumentacions i propostes que el/la estudiant faci al respecte. Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega. Debats: Serà necessària d'una banda la participació activa i reflexiva de l'estudiantat a les sessions síncrones en les que es presentaran, per part d'especialistes, projectes/serveis de bones pràctiques i d'altra participar en els Fòrums que s'activaran per a cadascuna de les temàtiques relacionades amb les experiències presentades a l'aula, en les que l'estudiantat haurà de debatre amb la resta de companyes i companys i amb el professorat sobre el tema plantejat. |