Aquesta assignatura representa és una profunda introducció al món del màrqueting. Examina la presència i el paper del màrqueting a la societat contemporània, els seus orígens històrics, evolució i desenvolupament, la naturalesa del màrqueting com a disciplina acadèmica i com a funció pràctica en la gestió estratègica de l'empresa. Examina la indústria del màrqueting, les seves sortides professionals i subdisciplines. El curs posa especial èmfasi en els aspectes creatius del màrqueting, així com en el procés estratègic de màrqueting, començant per l'entorn de màrqueting, seguit per l'anàlisi del consumidor, una introducció a la investigació dels mercats, i el desenvolupament d'estratègies de segmentació i posicionament. A més, l'assignatura examina els desenvolupaments actuals i emergents, introdueix els estudiants al màrqueting digital i electrònic i considera les implicacions d'operar en un entorn intercultural. Aquesta assignatura està adreçada a estudiants de màster i requereix una comprensió i una apreciació tant acadèmica/científica com pràctica/empresarial del paper del màrqueting. |