|
A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
|
A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
|
A6 |
Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa |
|
A8 |
Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
CT1 |
Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic |
|
CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació |
|
CT3 |
Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris |
|
CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes |
|
CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències |
|
CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional |
|
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |