Doble titulación de grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA ESTRANJERA I |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA ESTRANJERA I | Código | 11904201 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
MIei2 | Comprendre els components i les diferents metodologies del procés ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. | |
MIei3 | Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil | |
MIei4 | Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. | |
Aep10 | Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. | |
MIep4 | Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
B3 | Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación | |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |
C1 | Dominar en un nivel intermedio una lengua extranjera, preferentemente el inglés. |