Doble titulación de grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA ESTRANJERA I |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | CONOCIMIENTO Y USO DE LA LENGUA ESTRANJERA I | Código | 11904201 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
MIei2 |
Comprèn els conceptes de l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera. | |
MIei3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte aquells continguts apresos i aplica principis d’innovació. | |
MIei4 |
Prepara activitats estretament relacionades amb aspectes culturals de la llengua anglesa, adaptant-les a l’aula a l’hora de programar les sessions. | |
Aep10 |
Selecciona una eina web 2.0 que pot ajudar a millorar l’ensenyament de l’anglès i, a travès de la col·laboració en grup, planeja la seva aplicació en una tasca docent. Comprén els principis de la Programació Neuro-Lingüística i de l’Aprenentatge Basat en Tasques i reflexiona sobre el seu impacte tant a la seva pròpia formació com a la formació dels seus futurs estudiants. És conscient de la importància de totes dues metodologies. | |
MIep4 |
Duu a terme el treball en grup i demostra, a través de les seves aportacions i la seva implicació, els coneixements adquirits durant l’assignatura. Inventa i crea activitats per tal de fomentar l’ús de la llengua estrangera i les posa en pràctica a l’aula d’educació primària. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B3 |
Encuentra nuevos métodos para hacer las cosas. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C1 |
Comprende información y artículos de carácter rutinario. |