Objectius |
Competències |
Reconèixer el concepte de cultura i altres associats com a eines científiques vàlides per a l'estudi de la diversitat cultural i comprometre's amb el relativisme cultural.
|
AC4
|
|
|
Entendre la globaització com el marc en què cal entendre els actuals processos migratoris així com les circumstàncies en què les societats actuals encaixen la multiculturalitat. |
AC4
|
|
|
Identificar les diferents eines polítiques amb què s'ha tractat la diversitat cultural, des de l'assimilació fins a les polítiques mlticulturals i entendre el fons ideològico-polític d'aquestes eines. |
AC6
|
|
|
Reconèixer les teories amb què han estat estudiades les migracions, des d'inicis del S XX fins a l'actualitat. |
AC6
|
|
|
Entendre com les societats i les cultures configuren els processos d'exclusió socials a partir de la construcció de la diferència com una forma de desigualtat. |
AC4
|
|
|
Entendre els entorns urbans com a espais de multiculturalitat i aprendre a observar-los per identificar els conflictes associats als diferents usos que els collectius fan de l'espai urbà. |
AC5
|
|
|
Ser capaç d'elaborar un treball individual que mostri la capacitat de l'alumne per obserar la realitat que l'envolta, entendre'n la complexitat i descriure i interpretar allò observat. |
AC5
|
|
|
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa |
|
BC3
|
|
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional |
|
BC3
|
|
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema |
|
BC3
|
|
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada |
|
BC3
|
|
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores |
|
BC3
|
|
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques |
|
BC5
|
|
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes |
|
BC5
|
|
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes |
|
BC5
|
|
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral |
|
BC5
|
|
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes |
|
BC5
|
|
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori |
|
BC5
|
|