Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) - Semipresencial |
Assignatures |
ESTUDIS DE CAS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ESTUDIS DE CAS | Codi | 12815106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Presentar exemples pràctics de recerca i/o intervenció relacionats amb els àmbits del Master. | AC5 |
||
Preparar i realitzar un estudi de cas, a partir de les orientacions donades a l'assignatura. En el curs 2018-2019, l'estudi de cas està encara pendent de determinar tot i que és possible que tingui lloc en alguna població de l'àmbit dels polígons industrials petroquímics de la demarcació de Tarragona. Amb l'estudi de cas es pretén que l'estudiant conegui i posi en pràctica les tècniques de recerca de l'etnografia. Es tracta d'un treball complexe, que requereix treball en equip, coordinació i aplicació dels coneixements adquirits, i que s'aplicarà en l'avaluació de tres assignatures: "Estudis de cas", "Projectes migratoris transnacionals: gènere, família i generacions" i "Societat del Benestar i Polítiques Socials" | AC4 |
||
Hacer salidas de campo para experimentar in situ procesos de intervención, actuación y/o investigación sobre cuestiones relacionadas con el ámbito urbano y las migraciones | AC2 |
||
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte | BC1 |
||
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts | BC1 |
||
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM) | BC1 |
||
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic | BC2 |
||
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement | BC2 |
||
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes | BC2 |
||
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta | BC2 |
||
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | BC2 |