Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) - Semipresencial |
Assignatures |
METODOLOGIES D'INTERVENCIÓ EN L'ÀMBIT URBÀ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | METODOLOGIES D'INTERVENCIÓ EN L'ÀMBIT URBÀ | Codi | 12815108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir coneixements sobre el concepte de mètode, model i metodologies d’intervenció en l’àmbit urbà. | AC4 AC5 |
||
Conèixer i comprendre formes i processos , metodologies i models d'intervenció i recerca en l'àmbit urbà. | AC8 AC9 |
||
Desenvolupar una pràctica reflexiva en la intervenció - recerca social. | AC9 |
||
Identificar el sentit de la recerca- intervenció en un context concret | AC4 |
||
Elaborar un treball individual que mostri la capacitat de reflexionar sobre la planificació de la intervenció. | AC8 |
||
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte | BC1 |
||
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts | BC1 |
||
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM) | BC1 |
||
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic | BC2 |
||
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement | BC2 |
||
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes | BC2 |
||
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta | BC2 |
||
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | BC2 |