Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) - Semipresencial |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 12815301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de màster | Segon | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Criteris i procediments d’avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Desenvolupar la capacitat d'anàlisi de la realitat social en relació a la cultura i el sistema social urbà, el fet migratori i qualsevol dels àmbits de la intervenció social dels contextos urbans. | AC3 AC4 AC5 |
||
Aprendre a elaborar projectes i plans d'intervenció social en qualsevol dels àmbits del màster | AC4 AC8 AC10 AC11 |
||
Potenciar el desenvolupament de les activitats i capacitats funcionals dels alumnes per gestionar i resoldre els conflictes propis de l'exercici professional. | AC8 AC9 AC10 AC11 |
||
Aplicar les metodologies pròpies de la recerca i de la intervenció social. | AC5 |
||
Aprendre a dissenyar una recerca, des de la delimitacióp de l'objecte d'estudi fins a l'estructuració i exposició final dels resultats (elaboració de la memòria final). | AC1 AC3 AC5 AC6 |
||
Aprendre a exposar oralment la recerca realitzada. | AC5 |
||
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte | BC1 |
||
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts | BC1 |
||
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM) | BC1 |
||
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic | BC2 |
||
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement | BC2 |
||
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes | BC2 |
||
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta | BC2 |
||
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | BC2 |