Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) - Semipresencial |
Assignatures |
PRÀCTIQUES PROFESSIONALITZADORES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRÀCTIQUES PROFESSIONALITZADORES | Codi | 12815501 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes optatives | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Apropar l'alumne al camp d'acció professional on realitza les pràctiques i desenvolupar la capacitat d'anàlisi i de transformació de les realitats socials. | AC3 AC4 |
||
Elaborar projectes d'intervenció social | AC5 AC8 AC10 AC11 |
||
Oferir a l'estudiant espais i marc de reflexió sobre el seu procés d'aprenentatge i sobre les implicacions personals que imposa la pràctica professional. | AC9 AC11 |
||
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte | BC1 |
||
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts | BC1 |
||
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM) | BC1 |
||
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic | BC2 |
||
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement | BC2 |
||
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes | BC2 |
||
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta | BC2 |
||
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | BC2 |