Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES | Codi | 12855102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix les alternatives metodològiques existents en l'ensenyament de llengües estrangeres, concretament, en l'àmbit de l'espanyol. Selecciona la proposta metodològica més adequada al context d'ensenyament i perfil dels estudiants (així com altres elements que han de tenir-se en compte). | |
A3 |
Utilitza amb domini els documents oficials més rellevants en l'actuació de la professió de professor d'espanyol: MCER, PCIC, Portafoli europeu de les llengües i coneix les implicacions que es deriven de l'ús d'aquests documents en e procés d'ensenyament-aprenentatge. | |
A4 |
Selecciona la proposta metodològica més adequada al context d'ensenyament i perfil dels estudiants (així com altres elements que han de tenir-se en compte). | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |