Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES | Codi | 12855103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix el procés d'adquisició del llenguatge particularment pel que es refereix a la llengua estrangera, amb especifitat de l'espanyol. | |
A3 |
Utilitza amb domini els documents oficials més rellevants en l'actuació de la professió de professor d'espanyol: MCER, PCIC, Portafoli europeu de les llengües i coneix les implicacions que es deriven de l'ús d'aquests documents en e procés d'ensenyament-aprenentatge. | |
A4 |
Utilitza amb domini els documents oficials més rellevants en l'actuació de la professió de professor d'espanyol: MCER, PCIC, Portafoli europeu de les llengües i coneix les implicacions que es deriven de l'ús d'aquests documents en e procés d'ensenyament-aprenentatge. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |