2023_24
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015)
 Subjects
  TEACHING PRONUNCIATION IN A SPANISH LANGUAGE CLASSROOM
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A2 Coneix els nous models d'explicació del component gramatical, lèxic, fonètic-fonològic, pragmàtic i semàntic de la llengua que influeixen directament en els enfocaments metodològics adoptats a l'hora del treball amb aquests a l'aula d'E/LE.
 A5 Coneix els nous models d'explicació del component gramatical, lèxic, fonètic-fonològic, pragmàtic i semàntic de la llengua que influeixen directament en els enfocaments metodològics adoptats a l'hora del treball amb aquests a l'aula d'E/LE.
 A8 Dissenya estratègies i materials per a l'ensenyament dels components gramatical, lèxic, semàntic, pragmàtic i fonètic-fonològic de la llengua.
Type B Code Learning outcomes
 CT1 The student plans and carries out the project in an autonomous, organized and scientific fashion.
The student can produce documents that are scientific in both structure and content.
The student can present and defend their work (in front of an examination panel in the case of the Master’s thesis).
 CT2 Master the tools for managing their own identity and activities in a digital environment.
Search for and find information autonomously using criteria of importance, reliability and relevance, which is useful for creating knowledge
Organise information with appropriate tools (online and face-to-face) so that it can be updated, retrieved and processed for re-use in future projects.
Produce information with tools and formats appropriate to the communicative situation and with complete honesty
Use IT to share and exchange the results of academic and scientific projects in interdisciplinary contexts that seek knowledge transfer
Type C Code Learning outcomes